En award

Hej och hallåå!

Nopp, inget nytt i pysselväg idag heller…har liksom inte orken att ta tag i pysselsakerna just nu (varken att få in dem i pysselrummet eller ta fram dem och skapa) Undrar om det kan vara en släng av vår-trötthet (vårdeppa) eller såå tog jag i lite för mycket i dec (som vanligt) 😀

♥ ♥ ♥

I stället ska jag dela ut den här Awarden jag fick av goa Eviebee (tusen TACK)

Till awarden hör också en liten uppgift, man skall skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
 

Jag tänkte ge den vidare til dessa häärliga pysseltjejer…

Anneli

Yvonne

Mia

NHL

…och så vill jag ge den till en tjej som inte pysslar men som skriver
om utmattningsymdrom (samma sak jag åkte på för mer än 10 år sen)

Livets bilder

♥ ♥ ♥

Det var allt för idag såå tills vi ses igen får ni….
Ha det gött! Kraaam C

 

5 kommentarer

Filed under Awards

5 responses to “En award

  1. NHL

    Nämen?! Tackar så jättemycket! 🙂 Det piggade upp!

  2. 1000-TACK för awarden. Så snällt av dig att ge den till mig.
    Många kramar/Y

  3. Å, tack! 🙂 Så roligt! ❤ Det är skönt att veta att man i alla fall har en trogen läsare i bloggen! 😀
    kram

  4. Grattis till awarden 🙂

    Hoppas att du blir piggare snart, kanske det är vårdeppighet + efterdyningar efter julhelger o allt.

    Styrkekramar Majsan

  5. Mia

    Nämen oj, där står ju mitt namn! Såg jag innan jag sett det i min blogg. Tack vännen! =)
    I övrigt känner jag igen mig om att inte ha nån pysselork. Brukar bli en ordentlig torka i början av varje år, blev mätt på julpysslet. I år blev det ju inte bättre av att vi startar året med en flytt… Kram

Kommentera

