God fortsättning och Vinnaren i min Paket-Jakt

Tiingeliing!

God fortsättning på den nya året! Jag hoppas ert jullov blev som ni tänkt er.
Det bidde inte vårt för vi har varit sjuka i 2½ veckor. Båda tjejerna fick vattenkoppor på Lille Julafton men stora syster fick bara ett par stycken såå förra veckan fick hon en ny omgång (med måånga prickar) Såå vi har inte kunnat göra något alls på lovet (triist 😦 ) och de dagar vi varit hyfsat pigga har vädergudarna grååtit floder och dåå blir man inte direkt pigg på att sticka ut näsan 😀

Men nu över till något roligare – Vinnaren i min Paket-Jakt

Då endast en person tagit sig runt och letat bokstäver ibland ledtrådarna såå behövde jag inte dra någon vinnare för…….vinnaren till detta kit blev Anneli som även fått ihop rätt ord = GLÖGGKRYDDOR

Grattis vännen – kitet kommer på posten

♥ ♥ ♥

Tyvärr såå kommer min bloggpaus att vara ett tag till för det är inte bara mina tjejer som tillbringat jullovet med att vara sjuka. Även jag har fått ett dumt virus har satt sig både i luftrören och på mina stämband såå min energi nivå är gryymt låg just nu ( jag hostar lite mindre vilket är skönt men jag har fortfarande en sexig Whisky-röst 😀 ) 

Tills vi syns igen…
Ha det Gött! Kraaam C

 

3 kommentarer

Filed under Gott och Blandat

3 responses to “God fortsättning och Vinnaren i min Paket-Jakt

  1. Hej Cyllan!
    1000 Tack för din hälsningen i min blogg.
    Ja du må tro det var skönt med 4 veckor. hade gärna stannat 2 månader till. kanske blir det så nästa gång. Det beror helt på hundvakten =)

    Mycket fint du gjort. Får gratta Anneli till vinsten också.
    KRAMAR//Y

  2. Men så kul ,du har gjort min dag Cyllan. Så kul vann jag denna fina vinsten SÅ GLAD jag blev…
    Hopps du kryar på dig inget vidare och inte vara pigg

    Kraaaaaaaaaaaaaam anneli

  3. Hej……. jag har en liten grej till dig i min lbogg.
    Kram

Kommentera

