Min 10 i Topp – lista 2011

God fortsättning!!!

Jag hoppas ni alla har det gött. Tänk att vi är redan inne i första veckan på det nya året  (själv njuter jag av lite ledighet både från blogg och vardag för jag och tjejerna har jullov) Såå istället för att visa upp nya alster tänkte jag idag visa upp min topp 10 lista från 2011 – året dåå jag hoppade av mina uppdrag för att dra ner tempot i mitt liv (och nog blev det lugnare på skaparfronten 😀 för jag passade på att hinna med sånt (läs husrenovering)  jag fått lägga åt sidan när jag hade mina pysseluppdrag).

Här är min Topp 10 – lista 2011

ett grattis kort med sjuuk-humor 😀

ett kort till en liten födelsedagsfirare

En LO med våra katter

en mini-LO (20x20cm) om en av mina svagheter, goofika 😀

ett Morsdag-kort med humor

ett Kram-igt sommarkort

SteamPunk-igt killkort

FarsDag kort med Långa Farbron

Julkort med Lilla Anna ( i lånad tomteluva)

ett färgglatt julkort

♥ ♥ ♥

Jag hoppas att jag får pyssla lite mer under 2012 vilket just nu hänger på att få tid och ork att flytta in alla mina pysselsaker i mitt pysselrum men när det väl är gjort tror jag på måånga goa timmar tillsammans med mina älskade stämplar 😀

Ha det gött! Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Gott och Blandat

3 responses to “Min 10 i Topp – lista 2011

  1. Mia

    Gott nytt år! Du hann göra en hel del fint iaf under förra året. Det var väääldigt länge sen jag läste några bloggar pga krånglande internet, men nu ska jag läsa ikapp och se om det är något jag missat här hos dig… kram

  2. Eva

    Här var det härliga alster, tokgillar lo´n på kissarna på staketet. Den är underbar och så alla dina glada, färgstarka kort, superglad blir man när man ser dem. Vill önska dig en god fortsättning på det nya året och hoppas du haft det skönt under jul och nyårshelgen.
    Många 2012 kramar
    Eva

  3. OJ jag har missat och titta in till dig har ej sett din 10 i topp lista, men nu så är jag här :),ojojoj vad mycket fint du har skapat, superhärliga kort!!

    Kramiz Masjan

Kommentera

