Ett sista minuten Julklappstips – gör ett eget Presentkort

Tiingeliiing!

Idag är det dan före dan före dopparedán. Jag både längtar och o-längtar till julafton för som vanligt har jag åkt på en förkylning så här i sista minuten med en hemsk hosta (tränar magmuskler på ett o-önskat sätt 😀 )så min engergi är lägre än vanligt nu när vi ska städa undan efter renoveringen men vi får nog ihop det på något sätt (…lite dammråttor får väl överleva den här julen med 😀 )

♥♥♥

Förra veckan trodde jag att jag skulle få köpt julklappen som maken önskade sig nere på vår lokala bygghandel men tjiii fick jag för de hade inte ens hört talas om prylen jag ville ha såå jag googlade och dröm om in förvåning när jag hittade min pryl på Clas Ohlsson (som vi var på helgen innan) Ja, vad gör man dåå? Beställer den och betalar mer i frakt än prylen kostar? Nopp man gör sig ett eget present- kort förståss 😀

…tills man kommer på att alla ens pysselsaker ligger inpackade i pysselrummet och jag har ont om tid till att ta fram allt och städa undan det igen.
Det är dåå man måste bli lite kreativ 😀
Cardstock och mönsterpapper kom jag åt och såå låg dymon inslängd i bokhyllan men jag kom inte åt motiv eller dekorationer men så kom jag på att vi fick en Fixa det Själv tidning på just Clas Ohlsson. I den hittade jag bilder och text samt rabattkuponger (med texten Clas Ohlsson på baksidan) som jag använde på mitt presentkort. (fast jag måste medge att jag skulle vilja haft ett  par metallfärgade skruv-brads att dekorera presentkortet med)

♥♥♥

Stressa låångsamt och ha det gött! Kraaam C

 

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Presenter och annat att ge bort

One response to “Ett sista minuten Julklappstips – gör ett eget Presentkort

  1. Wow så fiffigt presentkort, blev ju jättebra 🙂
    Krya på dig!!

    GOD JUL!
    Kram Majsan

Kommentera

