Julfint i pysselrummet

HoHoHoo!

Förra julen hade jag förhoppningar om att få lite julfint i mitt pysselrum (trots att jag levt med min energi-brist länge såå lär jag mig aldrig att jag inte hinner så mycket som jag VILL 😀 ) men i år har jag fått till det…

…lite jul-fiint i pysselrummet alltså 😀

Köpte den här söta lilla adventsljustaken….

…ocn en låtsas Amarylis (på Ikea) = julkänsla a la mej! 😀

♥♥♥

Idag börjar mitt och tjejernas jullov (efter en kort skoldag). De ska bli sååå härligt att slippa väckarklockan i ett par veckor och bara njuuta av julen
 ”…hej tomtegubbar slåå i glasen och låt oss lustiga vara! ”

Julefriiid på er alla! Kraam C

2 kommentarer

Filed under Mitt pysselrum

2 responses to “Julfint i pysselrummet

  1. Så fint du har fått i ditt rum,,,så mycket fint du kommer skapa där 🙂
    Kul att du vill vara med och fira i min candy, vill önska dig lycka till och en riktigt härlig jul!
    Kraaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

