Fjärde advent – knappt en vecka kvar

Tiingeliing!

Idag när vi tänder 4:e ljuset i adventsljustaken står jag troligen och funderar på hur jag tänkte…när jag gav mig på att måla om i tjejernas rum en vecka in i december. Galen? Tidoptimist? (trots att jag flitigt tittar på Arga snickaren)
Aja…nu sitter jag mitt i smeten såå det är bara att hålla tummen för att barnen håller sig friska sista dagarna på terminen såå mamma får jobba i fred 😉 😀

Ännu ett gammalt julkort (från 2009) – Småfåglarnas vän heter stämpeln och jag köpte den på Stämpelgården (som tyvärr stängde i år)

♥ ♥ ♥

När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran
och alla barnen räknar var dag till doppare dán

 ♥

I vårt hem är det nog fler än barnen som räknar dagarna till doppare dán nu   (det vill säga JAG, som troligen rollat rosa färg upp på väggarna hela helgen,   och nu inser att det är alldeles för fåå dagar kvar… 😀 ) Tack och lov har vi alla klappar klara (dock inte inslagna dåå jag inte vet var jag ska lägga dem i mitt renoveringsstök)

Ha en sköön 4:e advent Kraam C

 

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

