Tredje advent – KomiHåg att skicka julkorten

Hej och hallåå!

Dags att tända tredje ljuset i adventsljusstaken och vänta in Sankta Lucia som snart hälsar på i stugorna (i vanliga fall brukar vi klä granen idag men den får vänta i år för jag behöver tv-rummet som avlastningsplats nu när jag målar om i tjejernas rum). Idag tror jag vi vilar upp oss efter en heldag med julshopping (igår) och såå ska pepparkakorna fåå lite glasyr inför LusseLelle

Ännu ett gammalt julkort från julen 2009  Stämpelmotiv från Skogstokiga

♥ ♥ ♥

När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr
och bakar kakor och har ett stort bestyr

På fredag (den 16 december) är det sista dagen att lägga Julkorten på lådan om man vill posta dem med julfrimärken vill säga (med vanligt porto kan man vänta till ett par dagar innan jul och stoppa julkorten på lådan 😀 )

Ha en sköön 3:e advent! Kraam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

One response to “Tredje advent – KomiHåg att skicka julkorten

  1. Underbart fint julkort, vilka härliga detaljer ..
    Jag måset sätta mig göra dom sista julkorten idag om det ska postat på fredag.. bäst sätta fart… 🙂

    Kram Anneli

Kommentera

