en TomteTag med Oskar

HoHoHoo!!

Kan ni fatta att det är den 1 december idag och jag står troligen och målar en lila fondvägg i barnens sovrum (ja, jag vet att jag är lite tokig som drar igång såna här projekt mitt i all jul-stress men min planering fungerar tyvärr inte alltid som jag vill då hela september ”försvann” för mig p g a sjukdom)

När jag gjorde mitt första julkort färglade jag två tomtar men använda bara den ena. Jag kunde ju inte slänga Tomtefar Oskar (Papermaze) så jag knåpade ihop den här Tagen…

…av ett par spillbitar (svart cardstock, textpapper från Panduro och en stump röd/vit snöre) Skrev Ho Ho Hoo med Tiny Alpha bokstäver (Making Memories)

♥♥♥

Hej tomtegubbar slåå i glasen! Kraam C

Ps: Om ni inte redan har upptäckt Tim Holtz 12 Tags of Chistmas tycker jag
att ni ska ta en titt i hans blogg för det han gör är såå inspirerande Ds:

 

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort, Tags

Kommentera

