Projekt Pysselrum – en uppdatering

Hej och Hallå!

I augusti såg det mörkt ut för projekt Pysselrum för hela vår semester gick till att renovera hallen och inte till att fixa till mitt pysselrum som jag hade tänkt mig. Min man tyckte synd om mig så han tog en extra semesterdag (när barnen var i skolan) för att fixa till tak-och golvlister i rummet och som en bonus hann han även sätta upp mitt pysselbord och skruva ihop kontorstolen innan det var dags att hämta barn i skolan. Sedan dess har vi försökt få till lite tid på helgerna (så gott det nu går med andra måsten och sjuka barn) så nu är det mesta faktiskt på plats…ja allt utom mina pysselsaker – vill ni se?

Än så länge ser här städat ut 😀

Såå nu har jag ett stort pysselbord (2 meter låångt)…

…en liten Billy bokhylla med dörrar till mina pysselgrejor och så en byrå (Jonas)  till pappersförvaring (30×30 papperna ska gå i precis) och…

 …hyllplan som ska bli min LO-hörna (har tänkt och ståå när jag gör mina LO:s för jag har hört att det är bra att ändra kroppställning när man jobbar 😉 )

Även om det kliar i mina fingrar att börja flytta in alla mina saker och få ordning på allt såå vet jag att det får vänta till efter julhelgen för min stresskänslighet gör att jag tyvärr bara kan göra en sak i taget (och jag har lovat tjejerna att de ska få upp sina skrivbord som de får i julklapp av oss till jul) men det är okej för nu är det inte långt kvar tills jag få flytta in… 😀

♥♥♥

Ha en fortsatt bra dag! Kraam C

4 kommentarer

Filed under Mitt pysselrum

4 responses to “Projekt Pysselrum – en uppdatering

  1. Mia

    Härligt! Vilket fint rum du får att pyssla med. Själv väntar jag på att lillen ska flytta ut ur vårat sovrum så jag kan börja använda min pysselhörna igen på kvällarna…

  2. Så fint rummet blev så häftig färg. Vilken skapa glädje du kommer få här…
    Ett riktigt Cyllan rum…

    Hoppas kissen mår bra…

    kram Anneli

  3. Åh så fint pysselrum,härligt med ett så stort bord, det behövs verkligen, tycker man brer ut sig så att det räcker aldrig till 🙂
    Ha det så gott!!
    Kramiz Majsan

  4. Vilket härligt glatt rum! Där tror jag att du kommer att trivas bra. Vad skönt att få ha en egen vrå så man kan lämna allt pryttel och mojs där. 🙂

Kommentera

