Månadsutmaning inne på Svensk Scrapbooking

Hej och Hallå!

Årets sista julkort är skapat till  Svensk Scrapbooking  temautmaning  som var att skapa ett  Julkort  (Yeea!.. nu är jag klar med mina julkort 😀 )

 Jag blev så förälskad i det här färg-glada julpappret (från Mistletoe Kisses blocket) att  jag lät det bli huvudpersonen på mitt julkort. Skar ut en ruta av textpappret från Panduro och chalkade i brunt runt kanten. Dekorerade kortet enkelt med ett röd/guldigt band och 2 guldfärgade minibrads (trist nog är det grått ute och det strular till det när man ska fota såå färgerna på kortet kom inte alls till sin rätt)

 Den här gången målade jag Tomtefar Oskar (Papermaze) i blåa toner (tycker inte att han passar i rött av någon anledning 😉 ). Fäste både Oskar och bokstäverna (även de ifrån Mistletoe Kisses blocket) med 3D-kuddar

♥♥♥

Nu kan jag pusta ut från julkortsproduktionen…och bara jaga dammråttor i december 😉 Yeeaa! (tycker inte dammråttorna dock…hihii 😀 )

Ha en trevlig helg  Kraam C

5 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort, Utmaningar och Tävlingar

5 responses to “Månadsutmaning inne på Svensk Scrapbooking

  1. Så många härliga julkort du gjort! Tack för inspirationen! 🙂

  2. Vilket härligt och färgglatt julkort!!

    Kram Lena

  3. Oj så härligt julkort, gillar ju stämpeln kanonmycket 🙂
    Ang, biljetterna/ticketsen så är det Whimsy Stamps köpt på Scrapfabriken, finns masssa olika 🙂
    Trevlig adventshelg!!

    Lycka till med utmaningen, håller tummarna:)
    Kramiz Majsan

  4. så underberbart julkort så snyggt färglagt…
    Ha en trevlig helg och 1:a advent.
    Kram Anneli

Kommentera

