Ett julkort till Bildmålarna Challange

TjooHoo!

Nopp jag har inte gått upp i rök…jag har pysslat julkort,  i sigelfart känns det som eftersom jag inkl familjen haft en ordentlig släng av snuva senaste veckan men nu är jag klart med korten (+ lite annat som ni får se lite närmare jul)

Det här  julkort har jag gjort till Bildmålarna Challange nr 12 (som pågår mellan den 15-30 november) Utmaningen var att göra ett alster som innehåller glitter och en stämpel från Bildmålarna

 …och glittrigt bidde det 😀 (tråkigt nog ser kortet inte alls lika fint ut på foto som i verkligheten eftersom kameran vägrar ta upp rätt färger och det glittriga 😦 )

Mimosa med paket glittrade jag både rosett och på paketsnöret med Sticklers, X-mas Red och de utstansade ”grangrenarna” blingade jag till med Sticklers, Holly

Bänk med katt-kissen(även han från Bildmålarna) fick Glossy Accent (lack) på sin nos och så duttade jag lite på bänken också för att få fram träkänslan. Textstämpel från Kortmakaren (inköpt för läänge sen)

♥♥♥

Ha det gött! Kraam C

2 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort, Utmaningar och Tävlingar

2 responses to “Ett julkort till Bildmålarna Challange

  1. Åh wow så fint du fått till det med både glitter o stämplarna, Lycka till i utmaningen, håller tummarna för dig.
    (Du frågade ang ”biljetterna” på mina kort, det är stämplar, gillar dom skarpt 🙂
    En fråga till dig nu då:) grankvisten är det en punch eller die som du stansat ut, vill ha en sån:)
    Kramiz Majsan

  2. Jätte fint kort!!
    Den mimosa stämpeln är så söt, hon fick flytta hem till mig oxå i år 🙂

Kommentera

