Ett julkort till Pyssel&Plocks tävling

Tiingeliing!

Hittade en rolig julkortstävling inne hos Pyssel&Plock – man skulle göra ett julkort i blåa toner men om jag gjort rätt vet i katten – läste att man fick ha lite färg i motivet men mitt kanske bidde lite föör brunt..i vilket fall som helst fick jag gjort ett julkort till såå nu har jag ett mindre att skapa 😀

Jag har använt Christmas Joy– papper, lager på lager, som jag trasat sönder  i kanterna. Tog ett tomtemotiv från Inkido (fjolårets upplaga) och chalkade kanterna i blått. Ett blått organza band med vita prickar (hade inget annat blått band hemma såå jag hoppas att lite vitt är okej fast jag faller kanske ändå på motivet 😀 )

En närbild på blommorna från Panduro som jag satt blått trassel bakom. Stansade ut lite ”grangrenar” i snöflingspappret med min fermstans. Tyvärr syns inte glittret på minibradsen men det finns där 😀

♥♥♥

Julkortstävlingen pågår till den 15 november såå är du sugen på att skapa ett eget kort i blåa toner såå har du fortfarande en chans

Ha det gött! Kraam C

3 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort, Utmaningar och Tävlingar

3 responses to “Ett julkort till Pyssel&Plocks tävling

  1. Mia

    Kanonfint kort! Och tur du fick in lite prickar här med 😉
    Kram M

  2. Åh jisses så vackert, riktigt juligt:)
    Kramiz Majsan

  3. Jätte mysigt och juligt kort! mvh/nina

Kommentera

