Alla Helgons Dag

Hej hej!

Under mina år på ScrappTorget brukade jag slå ett slag för Alla Helgons Dag – vår svenska helgdag nu i november ( för jag tyckte vi behövde lite balans ibland alla Halloween pumpor och spöken även om jag gillar dem också 😀 )

Första året gjorde jag den här LO:n till minne av vår katt, Sofia som vi fick avliva 2008 p g a sjukdom.

♥♥♥♥

I fjol gjorde altrade jag ett ljus och satte vid hennes foto och urna (då hade vi ännu inte gjort klart väggen  i tv-rummet ser jag på dessa fotona – oj så fort man glömmer hur det såg ut nu när vi har en grön vägg där istället 😀 )

♥♥♥♥

I fjol tog jag foton när vi var på kyrkogården och tände ljus (för då trodde jag att jag skulle vara kvar på ScrappTorget och skapa en ny LO till Alla helgon men såå bidde det inte och ingen LO heller för jag har fullt upp med julkorten 😀 )

♥♥♥

Idag tänder vi ditt ljus Fisan – minns och saknar dig
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Alted, Foton, LO

Kommentera

