En snygg påse av spillbitar

Hej och hallåå!

När jag gjorde mina SteamPunk-kort fick jag lite spill bitar över som jag inte kunde låta bli att skapa något av… 😀

Tanken var först att göra en Tag att hänga på ett paket eller flaska men då jag flitigt använde mig av häftklamrar på minTag gick inte baksidan att skriva på så istället klistrade jag min Tag på en brun påse och ett tu tre fick jag en snygg påse att ge bort en gåva eller något gott i.
Material: Svart cardstock, textpapper från Panduro, nätband, stämplar från Gummiapan, distresserna: Broken China och Tumbled Glass

Det var allt för den här gången 😀
Ha det gött! Kraam C

1 kommentar

Filed under Presenter och annat att ge bort

One response to “En snygg påse av spillbitar

  1. Mia

    Snyggt! Och så enkelt… Varför gör man inte sånt här oftare?

Kommentera

