Julkortsutmaning inne hos Altheas Mix

Hohohoo!

Då jag är mitt uppe i årets julkortsproduktion har jag kollat runt efter div. julkortsutmaningar (för att trigga igång inspirationen). Jag hittade en pågående inne i Altheas Mix blogg (tema valfritt ) som jag gjorde det här kortet till…

Jag tog fram ett par av förra årets tomtemotiv från Inkido. Chalkade kanterna med brunt och ruggade upp dem lite med min sax. Kollade igenom mina nyinköpta julpapper, Christmas Joy (15x15cm ark – toppen för mig som är kortmakare) tills jag hittade dessa två som jag gillade. Dekorerade enkelt med ett limegrön nätband+ röda minibrads hjärtan från Reprint och skrev ut texten på min dymo.

En närbild på den här läckra stämpeln, Definition Jultomte från Papermaze uppstämplat i Peeled Paint (distress).

♥♥♥

Kicka gärna in i min blogg i helgen för då bloggar jag fler av årets julkort 😀
Ha det gött! Kraam C

Lämna en kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

Kommentera

