Scrappinspiration där jag minst anade det….

Haj och hallåå!!!

I sommar  har jag nästan inte rört mina pysselsaker. Efter att ha lagt min energi på att pyssla DT-uppdrag i 2 år såå var det dags att lägga den energin på hemmet. Så under sommaren hade vi tänkt och göra klart mitt pysselrum men nu blir ju inte livet som man tänkt sig….dåå ett ytterdörr byte drog med sig en renovering av hallen och en ny hall behöver ju lite nya möbler såå vi drog till Malmö (2 ggr) för att hitta rätt möbler men jag hittade även detta….

♥  

Under sommaren har jag googlat scrap-stilen SteamPunk för jag är lite sugen på att testa att skapa ett par alster i den stilen (stämplar är inköpta och jag har redan ett par idéer) såå gissa om jag blev förvånad när jag på XXXLutz hittade den här skapelsen –  är det inte SteamPunk såå säg 😀

♥  

Jag hittade förståss fler prylar som fick mig att tänka på scrap som dessa bensinpumpar som fick mig att tänka på alla 50-tals inspirerade papper mm som bl a Octrober Afternoon har. Läckert och retro såå det förslåår 😀

♥  

Jag hittade till och med min egen stil – prickigt och färgglatt 😀
Gryymt läckert (enligt mig)

♥ ♥ ♥

Mer scrappigt än såå här har jag tyvärr inte att bjuda på just nu för jag har inte riktigt hittat min skaparlust eller jo det har jag men inte lusten att dra runt på mina pysselsaker som jag gjort de senaste 2 åren. Får hålla tummen och hoppas min önskan om att fåå tid, ork och friska barn slåår in såå att mitt rum blir klart innan jul-korten ska göras 😉

Ha det gött!! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Foton, Gott och Blandat

Kommentera

