Kalas-inbjudningar

Tiingeliiing!

Hur har ni det i Sommar-Sverige?? Haft mycket sol? Här där jag bor har solen lyst med sin frånvaro i ett par veckor men det har inte gjort såå mycket för ett av våra projekt drog med sig ett oväntat projekt nämligen ett dörrbyte som bidde en hallrenovering (suuck! där åkte mitt pysselrum upp på väntelistan igen :-()

… såå jag har inte haft varken tid eller lust att pyssla men idag fick jag en anledning att plocka fram ett par stämplar och en stämpeldyna igen för dottern ska bjuda ett par klasskompisar på kalas och jag som äälskar mina stämplar tyckte förståss att jag kunde förena nytta med nöje 😀

Skrev ut inbjudan på rosa papper (enligt dotterns önskemål förståss), delade pappren och vek på mitten. Stämplade med Cupcake Birgitta, från CC Design, i svart på inbjudan och använde min magnetstämpel till texten. Duttade dit lite rosa glitterlim i körsbäret på toppen av cupcaken. Klart! 😀

♥ ♥ ♥

Regn är inte enbart negativt…det blir härliga småå pölar som småå tjejer kan roa sig i och mamma fick ännu en bild till sitt ”spara på sommarn” arkiv 😀

Ha det gött!!
Kraaam C

4 kommentarer

Filed under Foton, Inbjudningar, Kalas-pyssel

4 responses to “Kalas-inbjudningar

  1. |Linda|

    Så söt kortet blev! 🙂

  2. |Linda|

    Och glad sommar på dig! kram!

  3. Carina

    JÄTTESÖTA och enkla inbjudningskort ju, hoppas mottagarna blir lika glada för dem.

    Ha det bäst….

    KRAM
    Carina

  4. underbara inbjudningskort, mottagarna kommer bli så glada över dem.

    Önskar dig en sön helg

    Kraaaaaaaam Anneli

Kommentera

