Kramar till dig

Hej och hallåå!

Semestern är här och vi har fullt upp med att hinna med såå mycket som möjligt på våra 4 veckor tillsammans 😀 Ett projekt som står högt upp på ”måste-listan” är mitt pysselrum för nu är jag såå trött på att ha mina grejor i lådor. Jag orkar inte leta upp saker som jag vet jag har men inte var…såå det blir inte såå mycket pysslat för min del just nu….

…men ett kort fick jag gjort i helgen som gick och nu när mitt Kram-kort kommit fram till Öland kan jag visa det här i bloggen (ville att motagaren skulle få se det först 😀 )

En närbild på Ruby från Gorjuss Stamps och textstämpeln, Kramar till dig från Vilda Stamps. Höll kortet enkelt för jag tyckte att mönsterpappret och motivet ”gjorde” kortet så allt jag la till var ett randigt snöre.

♥ ♥ ♥

Ha det gött!
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort

3 responses to “Kramar till dig

  1. |Linda|

    Den blev verkligen unnnderbar!!

  2. Härligt sommar kort, snyggt.

  3. Kortet är ännu mer underbar i verkligheten …………..
    Tusen tack Cyllan blev så glad över kortet och innehållet .
    Du är så duktigt på att färglägga ,kortet är så snyggt!!!
    Det står framme på mitt skrivbord, man blir så glad när man tittar på det.

    Tusen tack min goa vän!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

