Nya stämplar hos Gummiapan

Tiingeliing!

Har ni det gött i sommar Sverige? Själv njuter jag av sommarlov = inga tider att passa och en förhoppning av att det ska bli lite längre sovmorrnar …nån dag 😀
Ni som brukar titta inom min blogg vet att mitt skapande går på sparlåga just nu MEN jag har faktiskt pysslat i helgen som gick för jag hade turen att vinna ett gästspel inne hos Gummiapanfinns det något bättre än nya stämplar för att kicka igång skaparlusten? Inte enligt mig i alla fall…. 😉 😀
Vill ni se vad jag skapat får ni klicka HÄR så hamnar ni i…

Gummiapans blogg där mina alster och de nya stämplarna
visas någon gång  idag, fredag. (är ni shoppingsugna såå kan ni klicka på bilden såå hamnar ni i shoppen :-D)

♥ ♥ ♥

Ha det gött och glöm inte att njuta lite ocksåå (mitt i alla måsten) 😉
Kraaam C

2 kommentarer

Filed under GästDT, Gott och Blandat

2 responses to “Nya stämplar hos Gummiapan

  1. Jag har sett dina alster hos Gummiapan och de är super!!! Ha en skön helg!

  2. Yvonne

    Hej Cyllan och hjärtligt tack för ditt besök hos mig.
    Jag har nu fått ihop 11 julkort och fler blir det. Tycker också det är jobbigt att göra dom i sista stund även om jag inte julstökar och nu när jag har nya stämplar (Vildas kit) så kändes det lite kul.
    Önskar dig en fortsatt fin och härlig sommar
    många kramar//Yvonne

Kommentera

