Snigelfart över sommaren

Tiingeliing!

Jag vet att det är lite tidigt att gå på sommarlov redan nu men efter en stressig vår och fullbokad maj/juni månad såå lyser min skaparlust med sin frånvaro (som jag skrev i ett annat inlägg). I stället ska jag försöka hinna med lite andra projekt som stått och väntat…som mitt evighetsprojek = mitt pysselrum 😀

… såå därför går jag över till snigelfart här i bloggen. Det kommer säkert lite uppdateringar under mitt sommarlov men inte såå ofta såå därför önskar jag er alla en sköön sommar och såå återkommer jag med mer fart i höst igen 😀

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Sköt om er och njuut av livet!!
Kraaam C ♥

4 kommentarer

Filed under Gott och Blandat

4 responses to “Snigelfart över sommaren

  1. |Linda|

    Ha en skön sommar!!

  2. Så söt kort!
    Njut av det vackra vädret ta dagen som det kommer.
    Nu blir det att man pysslat utomhus och mycket mindre inne :-))
    Hur går det har du sått baslika i år, jag har satt dom fröna jag hade kvar som jag fick av dig förra året . Dom har kommit upp så fint.

    Önskar dig en skön helg

    Kraaaaaaaaaaam Anneli

  3. |Linda|

    Hej!

    Du jag har tappat bort din mail-adress. Jag skulle vilja fråga dig om en sak. Kan du kontakta mig på lindaspyssel (@) gmail.com 🙂

  4. Eva

    Hejsan!
    Tack för dina värmande och goá ord, hoppas allt är bra med dig och jag vill önska dig en skön sommar.
    Massor med kramar Eva

Kommentera

