Jag är en hönsmamma!

Tiingeliiing!

Japp, jag erkänner…. jag är en Hönsmamma! (stackars mina barn :-D)

Idén till det här kortet fick jag ifjol när jag köpte stämpeln Stickdille, från papper&sånt (men då hade jag redan gjort morsdags kort såå den fick ligga i malpåse till i år). Jag har färglagt hönmotivet med mina Promarks pennor.
Jag dekorerade kortet med ett par färglada mini-brads och skrev texten med diverse olika bokstäver (de man vill ha tar ju slut såå fort så då får man blanda för att få ihop meningar :-D )

♥ ♥ ♥

Innan jag sätter punk för idag måste jag ju bara säga… GRAATTIS alla MAMMOR på morsdag!
Det här kortet hamnade hos min mamma för jag vet att hon har humor såå hon kan ta en ev. pik 😉 något jag inte är såå säker svärmor kan såå hon får det här kortet i stället (klicka på ordet kort för att se kortet)

Ha det gött! Kraaam C ♥

2 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

2 responses to “Jag är en hönsmamma!

  1. |Linda|

    Vilket härligt och skojigt kort! 😀

  2. Lillian

    Vilket roligt kort. Kul kul

Kommentera

