Att vara kreativ

Tiingeliing!

Jag äälskar att vara kreativ. Att komma på udda lösningar när jag skapar mina alster men för en månad sedan upptäckte att jag inte längre kände någon skaparglädje och det fick mig att tänka till… 

…för jag saknar verkligen min skaparglädje och att känna mig pysselsugen såå medan jag väntar på att suget ska komma tillbaka (tid och ork ocksåå) såå har jag roat mig med att titta igenom mina gamla alster (ve och fasa!) 😀
Jag hittade b la det här….

….kortet som jag gjorde till en CC hösten 2008 (min enkla stil håller i sig 😉 )

Ett år senare såg mina alster ut så här – detta gjorde jag till en CC 2009

♥ ♥ ♥

Ha det gött och var kreativa 😀
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Gott och Blandat, Kort

One response to “Att vara kreativ

  1. |Linda|

    Jag tycker att du gör helt rätt i att tar en paus och försöker hitta tillbaka till det som driver dig. Jag tror att man behöver det ibland.

    Jag kommer ihåg ditt alster längst ner. Det var så fint och det som du gjorde till med temat sill och snaps om jag minns rätt.

Kommentera

