Flaskkort till en kille

Tiingeliing!

Såå var det söndag igen och jag fortsätter att putta in mina redan visade DT-alster. Idag kör jag mitt flaskkort som jag gjorde till brads-inlägget i repris….

Det här är kanske inte ett typiskt Cyllan-alster men jag utgick ifrån vintage-bilden med mannen, från Inkido när jag skulle göra mitt flaskkort och de svart/vita bradsen jag hittade i min sortimentlåda. Övrigt på mitt flaskkort: Mönsterpapper och dekorationer från Graphic45, svart cardstock med lite struktur(bakom vintagebilden), natursnörre, minibokstäver.

Äntligen hittade jag en användning för de rutiga bradsen i svart och vitt som jag köpt på mig (säker på rea för dåå shoppar jag lite hejvilt 😉 ) Kolla bara såå läckert de fångar upp rutmönstret på killen keps….

♥ ♥ ♥

Idag hoppas jag på sol för vi ska på köravslutning i kyrkan med tipspromenad och korvgrillning och det är ju inte såå kul om det regnar 😉

Hoppas ni får en sköön söndag ni med
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Flaskkort, ScrappaLoss

Kommentera

