Ännu en Kaos

Hej och hallå!

Idag stoppar jag in ett alster som jag gjort för ScrappaLoss räkning, i min egna blogg…såå ni som redan sett det får blunda 😉

Jag utmanade mig själv att använda mina brads som jag samlat på mig (ler) och fick idén att använda en brads istället för bokstaven O i ordet KAOS.
Jag började med att färga in min naturbruna cardstockstomme (på samma sätt som när jag gjorde min förra Du rockar-kaos). Jag utgick ifrån bradsen såå jag tror att jag har använt Broken China (distress)… mitt minne är lite kort nu för tiden (ler). När färgen torkat såå stämplade jag med Ordtextur från Tingtura och en stjärnstämpel. Använde en spillbit av ett mönsterpapper från Graphic45 och ritade dit en ram med min svarta penna.

En närbild på stjärn-bradsen som jag köpt på Panduro och de svarta minibokstäverna som jag blivit såå förtjust i 😀

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under ScrappaLoss

Kommentera

