Kaffekort

HejsanSvejsan!

Idag bjuder jag på kaffe…fast i form av ett kort inspirerat av kaffe 😉

Jag måste erkänna…jag är ingen kaffetant. Jag har inte blivit såå vuxen än att jag lagt på mig den lasten 😉 men stämpeln, Kaffetår – jag bjuder kom och fika från Artic Sisters fick mig att vilja skapa just ett Kaffeinspirerat kort.

Jag började med att göra en liten distressruta med Antique Linen. Fläckade till det hela genom att stämpla upp Tea Dye på ett akrylblock och spraya vatten så att färgen pärlade sig. Använde ett annat papper först och tog bort de flesta färgdroppar innan jag gjorde samma sak med pappret där jag skapat distressrutan. När allt fått torka ordentligt stämplade jag motivet med Walnut Stain. Använde mig av div bruna papper för att skapa kortet men kunde lite låta bli att använda en rosaprickig spilbit för att fåå lite färg på kortet 😀

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, ScrappTorget

Kommentera

