Min ”jag älskar fika”- LO

Tiingeliing!

Det är ju inte såå ofta jag gör LO:s men stämpeln, Ska vi fika? från Artic Stamps fick mig att vilja göra en BOM-LO om min stoora kärlek till kakor och fiikapauser 😀

Jag gjorde bakgrunden genom att stämplar ”ska vi fika?” med Worn Lipstick och Spiced Marmalade (distress) på den vita cardstocken.

Stämplade  ”ska vi fika?” med svart på en bit vit cardstock och satte i mitten av två blommor som jag vek på mitten för att få en rosa och en orange-del.´

En närbild på de 3 stämplarna, ska vi fika?, en rad med olika sorters mat (jag har inte använt hela raden här)  och en ”krumelur” som jag stämplade med svart istället för att rita en kant runt fotot. Skrev min text både med dymo och svarta mini-bokstäver samt Röd/vitprickiga Formbokstäver (Panduro)

♥ ♥ ♥

Ha det muumsigt!  😉 Kraaam C

1 kommentar

Filed under LO, ScrappTorget

One response to “Min ”jag älskar fika”- LO

  1. |Linda|

    Du borde göra flera LOs! För denna blev ju riktigt bra!

Kommentera

