Mitt sista blogginlägg på ScrappTorget

Tiiingeliing!

Idag bloggar jag för sista gången inne på ScrappTorget. Jag får helt enkelt inte ihop ”livspusslet” såå det är dags och ta bort lite ”måsten” och det första som ”ryker” är min DT-plats på ScrappTorget. Det känns förståss lite vemodigt eftersom jag varit med och startat upp Torget men när tid och ork inte finns såå måste man prioritera. Såå för sista gången säger jag klicka HÄR såå kommer ni direkt in i bloggen 😀

Ha det gött! ♥
Kraaam C

2 kommentarer

Filed under ScrappTorget

2 responses to “Mitt sista blogginlägg på ScrappTorget

  1. |Linda|

    Så tråkigt vännen. Men jag förstår dig. Man får prioritera ibland.

  2. Meeeeeen vad tråkigt, meeeeeen jag förstår dig samtidigt. Man kan inte vara överallt, kommer i alla fall sakna dig och dina härliga alster. Jag kommer fortsätta hoppa in här , måste ju kolla in alla fyndiga och färgglada kort.
    Massor med kramar till dig

Kommentera

