Grattiskort till en tuff brud

Hej och hallåå!

”Jag är en Tuff Brud i lyxförpackning”…sjöng  LillBabs men det kan jag knappast kalla mig själv för när jag pyser runt i mina gröna mjukisbyxor och t-shirt 😀  
Så dagens kort är gjort till en annan tuff brud….

…för stämpeln Dam med tatuering från Stämpelkällan fick mig att vilja göra ett tuffare kort så jag tog fram svart cardstock, ett döskallepapper  rosa mini-bokstäver. Visst blev det tufft?? (min 7 åring tycker det i alla fall 😉 )

Jag började med att göra en stor distressruta i färgen Spun Sugar. Sen stämplade jag 3 damer i rad med svart och färglade vissa delar med en rosa Copic penna. Gjorde ett svart/vit motiv som jag färglade på samma sätt som de andra tjejerna med samma rosa Copic penna och blingade till tatueringen med rosa glitterlim. Satte fast motivet med 3D kuddar för att få  lite djup på motivet.

♥ ♥ ♥

På med solbrillerna and give me a smiile, brudar 😀
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

3 responses to “Grattiskort till en tuff brud

  1. |Linda|

    Så häftigt och tufft kort!!

  2. Så stufft kort , döläckert! Gillar dina kreativa idéer …

    Kram Anneli

Kommentera

