Grattiskort med blomma

Tinngeliing!

Har ni haft det sköönt i påsk?? Njutit av solen och värmen?? Förätigt er på ägg och godis kanske? 😉 (det har troligen jag gjort för jag brukar inte kunna låta bli och äta godis när vi har sånt hemma 😀 ) Jag fortsätter att putta in mina DT alster som jag jobbat med den senaste tiden…

…som det här Grattiskortet med Blåklocka-stämpeln från Stämpelkällan.
 Jag färgade in stämpeln (som var lite fuktigt) med en skumgummigrej i distresserna, Broken China och Crushed Olive innan jag stämplade motivet på ett fotokatongark. Gillade att infärgningen blev lite ”slarvig”. Mönsterpapper från Maja Design och Webster´s Pages. Bokstäver: October Afternoon Mini-Market

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort, ScrappTorget

One response to “Grattiskort med blomma

  1. |Linda|

    Vilket snyggt kort, Crushed Olive var riktigt fin med!

Kommentera

