Nu flyger vi till blåkulla…

Hej och hallåå!

Idag är det dags för våra småå påskkärringar att fatta kvasten och dra iväg till blåkulla…såå vi hoppas på sol och måttlig vind 😉

Till årets påskkort har jag använt mig av papper i färger som jag inte riktigt är kompis med (ler). Mönsterpappret kommer från Maja Design – vet inte vad jag tänkte på när jag köpte det 😀 För att försöka fåå kortet att bli mer ”jag” satte jag dit ett illgrönt band och en guul blomma som jag duttade prickar i mitten på.

Jag blev helt sååld på den här Påskkärringen från Scraplyckan när jag såg henne och hennes söta katt. Motivet har jag färglagt med mina äälskade Promarks pennor.

Jag brukar inte massproducera kort men i år fick det bli två nästan lika dana påskkort för jag hade inte ork att vara mer kreativ 😉 Lekte med mönster-pappret på att annat sätt på det här kortet och såå använde jag mina ”illgröna” bokstäver.

♥ ♥ ♥

Nu återstår bara för mig att önskar er alla en GLAAD PÅSK!!!
Ät inte för mycket gött! 😉 Kraaam C

4 kommentarer

Filed under Kort

4 responses to “Nu flyger vi till blåkulla…

  1. Vilken söt påskstämpel Supersött kort!
    Önskar dig en härlig helgpåskhelg
    Glad Påsk
    Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

  2. Men så glad jag blev när jag öppnade brevlådan idag , vad låg inte där…..
    Om inte det vackra kort som jag hade beundrat. såååååå GLAD jag blev..
    Så snyggt och välgjort , tusen tack Cyllan

    Ha nu en riktigt skön påskhelg
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

  3. Eva

    Ååå du gör så härliga kort, gillar din stil. Har precis gjort klart en flaskdekoration där jag liftat dig maximalt, mor o far skall få en flaska nu idag som påskpresent.
    Ha det bäst och nog kommer jag äta mycket gött….. det kan jag inte låta bli
    GLAD PÅSK
    Kram kram

  4. De blev ursöta korten. Håller med dig, hon är hur go som helst med lilla kissen! Kram!!

Kommentera

