Tack-kort med falsk aqvarell

Tiingeliiing!

Har ni det bra såå här mitt i påskveckan?? Jag och tjejerna är på rymmen hemifrån idag såå jag hoppas att solen skiner på oss 😀

På det här kortet har jag använt en teknik som jag sett andra göra men själv aldrig provat på förrän nu, falsk aqvarell. Stämpeln jag använde är Blåklocka från Stämpelkällan…vill du veta hur man gör ett falsk aqvarell tryck?
Klicka HÄR såå får du se hur jag gjorde mitt (jag bloggar nämligen inne på ScrappaLoss idag 😀 )

♥ ♥ ♥

Ta det lungt – det finns inget och ”ägga” upp sig för 😉
Ha det gött!!! Kraaam C

1 kommentar

Filed under Kort, ScrappaLoss

One response to “Tack-kort med falsk aqvarell

  1. |Linda|

    Så fint!! Hoppas att ni har en trevlig påskvecka och resa!

Kommentera

