En LO med våra söta katter

Tiingeliing!

Idag börjar mitt och tjejernas påsklov.  Sovmorgon vet jag inte om det blir men vi ska ha lata dagar utan krav på att stiga upp och passa tider i alla fall 😉 
Det finns kanske inget som heter Påsk-katt men dåå påskkärringarna ofta har en liten kisse sittande på sin kvast tänkte jag passa på att börja påskveckan med en LO på våra söta kattjejer, Sajta och Tilda. Fotot tog jag våren 2009 då en hankatt kom på besök. Våra tjejer var allt annat än bästisar på den tiden men hankatten fick dem att samsas på samma staket….

 

Jag började med att göra en egen mist-blanding (använde Frayed Burlap) och spaya på en vit cardstock. Hittade ett Graphic 45 papper i min mönstermapp som jag gillade. Rev ett par långa bitar och la under fotot samt en större ruta bakom den grå tagen där jag fäste motivet, Katter på Staket från Stämpelkällan som jag stämplat upp på en bit fotokartong och sedan färglagt med Promarks. Dekorerade med div. röda knappar. Röd/vitprickiga Formbokstäver från Panduro + gröna bokstäver från October Afternoon Mini-Market. För att få till ett Å satte jag en  röd metallfärga minibrads på A:et.

♥ ♥ ♥

Ha det gött! Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under LO, ScrappTorget

Kommentera

