Till mor

Hejsansvejsan!

Det är ett par söndagar kvar innan det är Mors dag men då jag redan nu vet att jag inte kommer att ha tid/ork att pyssla så mycket i maj har jag redan knåpat ihop ett pås-kort till min svärmor.

Inspriationen till mitt kort fick jag av en brun påse och vintage-bilden från Inkido (tror påsen också kommer därifrån för det fanns ett par såndana i min BlogCandy vinst jag fick innan jul). Vann även Pysselgummans papper ”Från mitt hjärta” innan jul så jag tog ett mönsterpapper ifrån den serien + vykorts arket till mitt pås-kort.

Förutom vykort fanns de här söta fjärilarna och de småå söta frimärkena med rosor, på arket (vilket passade såå himla bra till min svärmor som älskar rosor). Stämplarde med ”Have a special day”  från Vilda Stamps direkt på vykortet med Fired Brick (distress)

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt sköön söndag (måå solen lysa på er!)
Kraaam C

4 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

4 responses to “Till mor

  1. Vad ska du stoppa i påsen då?

  2. En blomstercheck 😀

  3. Pingback: Jag är en hönsmamma! | Cyllans PysselBlogg

  4. Lillian

    Vilket super fint kort 🙂 älskar vintage 😉

Kommentera

