Grattis kort till yngre födelsedagsfirare

Hej och Hallååå!

Jag fortsätter att putta in mina uppdrags-alster lite i efterhand här i min egna blogg…allt för att hålla min blogg lite rullande då jag varken har tid eller ork att pyssla mer än dessa just nu. I måndags fick ni se smakprov på stämplarna från Vilda Stamps som jag fått äran att skapa alster med…

…b la den här söta stämpeln, Råttbak.  Började med att färglägga motivet med mina Promarks pennor. Hittade en bit lila cardstock i min mapp samt detta nummer-mönsterpapper. Gillar dessa rut-bokstäver för de påminnner lite om dymotext såå de använde jag flitigt på mina kort 😀

Jag var bara tvungen att måla ännu ett motiv…den här gången med lite mer färg. Använde en rosa cardstock till stomme, hittade ett prickigt mönsterpapper och såå ett par bitar av nummerpappret som blev över från förra kortet.

♥ ♥ ♥

Har ni med fått vår där ni bor? Här nere där jag bor blommar vårblommorna för fullt och fåglarna kvittrar…kvar på önskelistan står en ståålande sol varje dag 😀

Ha det gött!
Kraaam C

 

1 kommentar

Filed under Kort, ScrappTorget

One response to “Grattis kort till yngre födelsedagsfirare

  1. Här uppe i norr där jag bor snöade det igår.

Kommentera

