Månadstävling hos ScrappTorget

Hej och hallååå!

Så var det söndag igen. Veckorna går fort och helgen ännu fortare – vill ha en extra lördag såå jag hinner med något 😉

 Idag bloggar jag detta inspirations-alster inne på ScrappTorget – temat på vår tävling den här månaden är SY+ PASTELLFÄRG.
Färgtemat var en riktig utmaning dåå jag inte har så mycket ljusa färger i min pappersmapp men jag hittade ett par stycken som jag använt på mitt kort. För att få dit sömn på min alster ritade jag en sömnkant. Stämpelmotiv: The Greeting Farm färglade jag med mina älskade Promarks (såå klart :-D)

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt sköön Söndag
Kraaam C 

2 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

2 responses to “Månadstävling hos ScrappTorget

  1. Hihii…japp det skulle man kunna säga 😀
    (vet inte om du vet vad KAOS står för?? Men om man får en sån ska man skicka vidare 3 st och jag fick 4 st för 2 år sedan såå jag har en del att skapa såå du får stå ut med mitt KAOS-tema ett tag till 😀 )
    Ha det gött!
    Kraaam C

Kommentera

