Lite färgglatt!

Tiingeliing!

Det var verkligen läänge sedan jag skapade något i min favo-stil = färgglatt
men till mitt första Söndags-inlägg inne hos ScrappaLoss ville jag bjuda på lite Cyllan stil för att pigga upp alla i det här gråtriista vintervädret (som vi har på den platsen där jag bor i Skåne) Att göra min stiil-kort gjorde i alla fall mig lite piggare 😀

Stämpelmotivet kommer ifrån The Greeting Farm (ett set om tre) som jag färglagt med Promarks. Div färgglada mönsterpapper. Blomman är utstansad med Retroblomstans (x2 st) som jag böjde till lite innan jag satte en brads i mitten.

En av de andra tjejerna ( ifrån The Greeting Farm-setet) – även hon färglagd med Promarks. Kom på att det utstansade ”hålet” kunde fungera som blommor – ”färglade” med lite mönsterpapper bakom och satte en vit halvpärla i mitten. Matchade hjärtat på tjejens keps med en röd hjärtbrads.

♥ ♥ ♥

Ha det gött!! Och ett stort TACK för era kommentarer…de värmer såå gött i vinterrusket 😀
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under Kort, ScrappaLoss

3 responses to “Lite färgglatt!

  1. |Linda|

    Underbart! ❤

  2. Åh vilken härlig färgklick… Jag är så avundsjuk på dig som har så mycket inspiration… Själv är det helt tomt på all inspiration… Får INGET gjort utöver de saker som måste göras!

  3. Hej hej…
    korten är helt underbara och så färgläggningen som är så fin. Stämpelna är verkligen söta, superfint dekorerat och jättefin komposition av de olika papprena!! Snyggt tjejen!

    Önskar dig en skön helg!
    Kraaaaam Anneli

Kommentera

