En utmaning från Yoli

Tiingeliing!

Idag är det min bloggdag inne på ScrappTorget och det jag bloggar är det här kortet – som är gjort efter en utmaning från min vän och kollega, Yoli


Utmaningen var att skapa ett kort med vita papper och minst 5 blommor. Såå jag gjorde ett kort som inte direkt är ”jag” ( lite för putinuttigt för min smak men vet att min faster är svag för sånt här såå det blir ett bra julkort till henne :-D)

 Hittade ett tunt vitt papper i mina gömmor (lite likt silkespapper men något starkare) som jag klistrade fast på kortstommen och sen stämplade med vintergrunge från Tingtura på i vitt.

Innan jul vann jag en blogcandy inne hos Petraso – i candyn fanns bl a alla vintages bilderna, spet och denna läckra metalldekoration från Inkido. Virade fast ett par vita rosenknoppar och satte dit ett par körsbärsblommor för att fåå ihop de 5 blommorna.

♥ ♥ ♥

Ha en bra dag!
Kraaam C 

4 kommentarer

Filed under Kort, ScrappTorget

4 responses to “En utmaning från Yoli

  1. Åå har ROCKAS det , du har lyckast med bravur med uppdraget. Kortet är så ljuvligt !! Jag skulle rammat in det satt det på väggen. KANON SNYGGT!!!

    Kraaaaaaaaaaaam anneli

  2. |Linda|

    Så vackert! Det är du men ändå inte du! ❤

  3. ÅÅh så vackert!!!!

  4. Helén

    Ljuvligt!

Kommentera

