Ett litet hej….

…från sjukstugan!

En vecka hann vi vara friska innan nästa bacill-svärm intog hemmet =förkylning med hosta som håller både sjuklingar och föräldrar vakna på nätterna (värst är det för maken som inte fått sova på flera nätter…man kunde tro att vi fått småbarn igen för här är det väckning runt 04:a… 😀 )

Ni får titta på ett kort som jag gjorde våren 2009 för min skaparglädje lyser med sin frånvaro (troligen p g a sömnbristen :-D)
Det är nu jag är tacksam för att jag har lite måsten hängade över mig i början av mars annars hade jag aldrig frått tummen loss att plocka fram mina äälskade stämplar och måla lite… 😉

♥♥♥

Jag hoppas ni alla är friska och har skaparglädjen
Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Gott och Blandat

2 responses to “Ett litet hej….

  1. Här lyser skaparlusten också med sin frånvaro och har tyvärr gjort lääänge

  2. Så fräckt kort du har gjort.
    Fanns mycket fina saker här inne.
    Tack för titten och jag återkommer gänra till dion blogg.
    Trevlig helg.

Kommentera

