Månadstävling inne på ScrappaLoss

Tiingeliing!!

Så var det premiär för ett av mina alster inne hos ScrappaLoss 😀
Ny månad = ny tävling: Skiss med färgtema

♥ ♥ ♥

Jag har vänt skissen upp och ner för jag ville ha min text där nere 😀 

 För att få fram bakgrunden har jag lekt med distresser. Dels har jag sprayat med Tumbled Glass  i mistflaska och sen ”stämplade” jag med div. saker jag hittade här hemma (döttrarnas leksaker som hade en rund form) i färgerna Tumbled Glass, Broken China (det var det närmaste turkost jag hittade hemma hos mig), Mustad Seed(gul) och Spun Suger (rosa). Motivet kommer ifrån Tingtura (passade på att köpa på mig den nu när de har rea). Rosa bokstäver och 3 rosa bling…sen var årets första påskkort klart! 😀

♥ ♥ ♥

Ni har väl inte missat ScrappaLoss blogg eller att vi har ett forum där man bl a lägger man in sina bidrag till månadstävlingarna och fredagsskissen? Har ni gjort det såå får ni klicka er runt på en liten ”upptäcksfärd” 😉

Ha det gött!!
Kraaam C

3 kommentarer

Filed under ScrappaLoss

3 responses to “Månadstävling inne på ScrappaLoss

  1. Så gulligt och ute i tid är du =O)

  2. Sött kort! Blir också sugen att börja med påskkort 🙂

  3. Så super söt påskkort så härliga färger,
    Mar får så mycket inspiration av din kort.
    Hur går det med scrapprummet börjar det bli klart , vill se bilder 🙂 !

    Kram anneli

Kommentera

