Skissinspiration inne på ScrappTorget

Tjabba Tjena Hallååå!

Den här månaden har vi skiss inspiration inne på ScrappTorget. Idag visar vi i teamet upp våra tolkningar av Pias skiss #2
När jag såg skissen kom jag att tänka på en Tingtura stämpel som jag har såå den rotade jag fram och skapade följande alster…

 Jag började med att spraya med distress/vattenblandning på den vita cardstocken. Jag har använt Tumbled Glass och en egen blandning av grönt (Tumbled Glass+ Mustad Seed) och orange (Fired Brick+ Mustad Seed) Lät färgen torka innan jag stämplade dit lite extra fläckar med stämpeln Fläckar (Tingtura) i distressfärgerna Spiced Marmalade och Shabby Shutter och Tre Cirklar (Tingtura) i svart. Jag tyckte att journalingsrutan som finns på skissen var en kul utmaning för en kortmakare som mig såå  jag valde att ha den kvar och skrev ut vad ordet KAOS står för 😀 Motivet är ifrån The Greeting Farm (ett set om tre tjejer).

♥ ♥ ♥

Vill du se fler inspirerande alster tycker jag du ska klicka din inom ScrappTorget eller varför inte göra en egen tolking av skissen och visa oss?? Mer info hittar du inne på Torget

Ha en fortsatt sköön söndag!
Kraaaam C

1 kommentar

Filed under ScrappTorget

One response to “Skissinspiration inne på ScrappTorget

  1. |Linda|

    wow vad snyggt!

Kommentera

