…och lite LO:s

Haj haj!!

Idag puttar jag in de två LO:na som jag gjorde av Scraplagrets kit. Jag är ingen LO-makare men på senare tid har jag blivit lite mer intresserad av att skapa LO:s vilket jag inte haft tidigare såå ni kommer säkert få se fler LO:s i min blogg under det här året 😀

Jag kunde bara inte låta bli att göra något med den här diecuten, från Webster´s Pages, som fanns med i kitet. Hittade en passande bild på mig själv (ler) och för att få det att bli lite mer ”my style” , som journalings rutan säger satte jag dit ett par bitar randigt mönsterpapper (baksidan av Shine A Light, Webster´s Pages) och använde Oktober Afternoon Mini-Market bokstäverna att skriva dit text.

Nästa LO handla om när vi flyttade barnens lekstuga – AB flytt av lekstugan bidde titeln om nu någon förstod den klurigheten – maken gjorde det inte 😀  Jag har använt papperna, Double Feature, Come Fly Whit Me (baksidan) och Shine A Light (jag är såå svag för randiga papper) , två vita Hydrangeas-blommor och så ännu mer bokstäver (blev förvånad över hur många bokstäver det fanns på arket för i vanliga fall tar vissa slut när man bara skrivit två ord)

♥ ♥ ♥

Sköt om er!
Kraaam C

1 kommentar

Filed under LO, ScrappTorget

One response to “…och lite LO:s

  1. |Linda|

    Ja, de var ju riktigt fina! Ska bli kul att se dig göra lite flera LO:s!

Kommentera

