Ett par kort

Hej och hallåå!!

Nopp jag har inte orkat skapa något nytt…lite julledig tänker jag allt vara 😀 såå ni får ståå ut med att jag puttar in Scraplagret alsterna lite pö om pöö här i min egen blogg i stället

Först ut är korten…som blev rätt lika i upplägget

Först ett lila-kort. Använde samma motiv, Ruby från The Greeting Farm på båda korten (enklast så tyckte jag 😀 )
Materiallista: Mönsterpapper Maja Design (ska vi ta en fika), spets (tror från Prima), lila Hydrangeas (blommor), journaling card, Pearl Beads-hjärtan, bokstäver, October Afternoon Mini-Market

Och så nästa kort där jag roat mig lite mer med färgkladd :-D. Chipboard stjärnan färgade jag in med distress (Barn Door) och duttade på Sticklers (x-mas). Stämplade med en Fläck-stämpel från Tingtura på den vita blomman med både Barn Door och Fired Brick (distresser).
Övrigt material på kortet: Mönsterpapper Maja Design (ska vi ta en fika) och Webster´s Pages (Hollywood Vogue), journaling card, bokstäver October Afternoon Mini-Market

♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt skön söndag
Kraaam C

Lämna en kommentar

Filed under Kort, ScrappTorget

Kommentera

