Min 10 i topp-lista 2010

Tiingeliing!!

Att sätta ihop en 1o-i-topp lista från 2010 var inget lätt för oj oj såå många favoriter jag hittade i bloggen så jag fick sålla bort en del för det ska ju bara vara 10 😉

Ett stafflikort med en udda dekoration (kakdekoration)

Ett färgglatt kort a la Cyllan-stil


Jag gör inte många LO:s men den här blev jag nöjd med

Ännu ett färgglatt Cyllan-kort

Ett kill-kort med distressruta (något jag fick dille på att göra förra sommaren)

Födelsedagskort till min mamma

Ett busigt kort till svågern

Ett kärlekskort

En julig Tag

Och så mitt favorit julkort – ett lapptäckekort med återvunna misstag (motivet var en misslyckad Tag)

Ni som tittar inom vår BlogHop på ScrappTorget ska klickar er vidare till
Kurrebo/Sophia  och ni som bara tittat inom min blogg för att ni brukar göra det tycker jag ska klicka er in på ScrappTorget och hänga på vår Bloghop för det finns ett fiint pris att vinna 😀

♥ ♥ ♥

God fortsättning på det nya året! Jag hoppas att 2011 bjuder på lika många pysselfavoriter 😉
Kraaam C

39 kommentarer

Filed under Gott och Blandat, ScrappTorget

39 responses to “Min 10 i topp-lista 2010

  1. Wow, massa vackra kort! Gillade dekoreringen med kakdekorationen 🙂

  2. Wanel

    Ljuvliga kort! Tack för inspirationen!

  3. Härliga alster men det första kortet fastnade jag för lite extra. Det ser nästan ut som godis. Gott Nytt År (och hoppas jag lyckades kommenterar rätt inlägg nu)!

  4. Pingback: ScrappTorgets bloghop | ScrappTorget

  5. Gott Nytt År. Vilka härliga färger du har på dina favoritalster.

  6. Den tappade tanden och ”gubbe”-kortet är underbara. Gott Nytt År.

  7. Härliga kort och LO! Det sista kortet med tomten var jättefint.

  8. Gott Nytt År! Härlig variation av kort du gjort… 🙂
    Kramiz

  9. Mia

    Vilka underbara alster! Jag tycker om att du använder så mycket färger..! ”Tappade tanden” är en stor favorit likså kärlekskortet och jul-taggen.

  10. Marta

    Kul att du gjorde julkortet av alla återblivna papper, jag tycker inte heller att motivet var misslyckat, det var ju fint! Men det var ändå bra att du använde det och inte bara slängde bort det.
    //Marta

  11. Pia

    Men så fint!!! Härliga färger och härliga kort!!! Gott nytt år! /Pia

  12. Vilka färgglada och roliga kort! 🙂

  13. Underbara kort du gör! Och jag gillade verkligen din tand-layout! Härlig bild som du fokuserat fint kring. Kram och gott nytt scrap-år!

  14. Många läckra alster med så mycket färg. Älskar färg!
    God fortsättning!
    Ingba

  15. Kärlekskortet blev min favvo.

  16. Fyller gubbekortet var ju helt underbart ha ha ha, du ser ut att ha haft ett kreativt 2010, önskar dig en god fortsättninh på 2011.
    Kram Kattiz

  17. Soffie

    Härligt färgglada alster du gjort! Lo:n var super!

  18. Härliga alster du har skapat. Min favorit blev det första söta lilla stafflikortet med kakdekoration. Annorlunda och inspirerande.

  19. Många Supersöta kort du gjort, men jag bara älskade ”Ett kärlekskort”. Så otroligt, fint!!!!
    Jag önskar dig ett gott nytt scrap-år och god fortsättning på 2011.
    Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli

  20. Jag bara älskar kärlekskortet!!!!
    🙂
    Kram
    Cattie

  21. Så mycket fint du har gjort under året som gått! Så härliga färger du använder och så lekfull pynt! Ska jag välja mig en favorit så blir det ett kärlekskort!
    Kram/Ulrika

  22. Snygga kort! Jag gillar den juliga tagen med den söta katten bäst!

  23. Åhh, så mycket fint. Min favorit blev första tanden 🙂
    God fortsättning 🙂

  24. Jag gillar alla dina fina alster… men jag väljer det med hjärtat, kärlekslayouten som den vackraste…
    God Fortsättning på det nya året 2011.
    Kramizar

  25. Jättefina alster som du har gjort, gillade ditt första stafflikort bäst, det var bara så fint, fast de andra var också jättefina. Tack för inspirationstitten!

  26. Så mycket färgglatt det var här! Underbart!

  27. åå, vad roligt att kika runt i dessa bloggar! finner så mycket inspiration. Jätte fina alster du gjort:)

  28. Snygga kort och härliga färger 🙂 //Elin

  29. Inspirerande och färgglatt 🙂

    Take Care!

  30. Jättefina kort…gillade jultagen massor 🙂

  31. Färgglada och snygga alster!

  32. Så inspirerande att se dina favoriter! Alltid svårt att välja 🙂

  33. Mia

    Vilken fin samling med kort och los. Kram Mia

  34. Jättefina alster! Så roligt att se alla 10-i-topp-listor.

  35. Martina

    Så färglada och härliga alster. Man blir helt klart glad av att kika i din blogg.

  36. Tina Tygbiten

    Som vanligt färgglatt som man blir glad av.
    Kramix

  37. Här fanns mycket fint att inspireras av! 🙂

Kommentera

