En Award

Hej och hallåå!!

För ett tag sedan fick jag en Award av min vän, Anneli  Tusen Tack!
Då jag var mitt uppe i en julkalender här i bloggen fick jag vänta med att skicka den vidare tills nu….

Denna award innebär att jag ska skriva tre av mina egenskaper:

påhittig/fantasifull
♥  kontrollfreak
blyg

Sen ska den lämnas vidare till tre andra bloggare och då väljer jag dessa häärliga scrappare:

♥  Linda
Loreleii
Lilla07an/Maria

(oj det bidde en trio av L :-D)

Om ett par dagar är det nyårsafton – det blir inga fler inlägg från mig detta året så jag önskar er alla redan nu ett gott slut på 2010 och vi ses igen 2011
Nyårs-Kraaamar C
1 kommentar

Filed under Awards

One response to “En Award

  1. |Linda|

    Tackar! ❤ Nu finns den uppe i min blogg med.
    Och du har helt rätt man har ju lov att vara lite seg ibland.

Kommentera

