Ääntligen Julafton!!

God Jul på er!!

Idag är det julafton och vi har kommit fram till sista inlägget i min egna jul- kalender. Vi ska fira dagen själva (planerat) för första gången på 10 år. Efter en stressig höst + ett stressigt december kände vi att familjen behövde landa  och njuuta av ledigheten – inte köra runt till släkten hela dagen som vi gjort tidigare (de får besök en annan dag 😀 )

 Hos oss börjar dagen med att barnen får gå på paket-jakt. De får en ledtråd där de ska leta och där hittar de en ny ledtråd tills de till slut hittar sitt paket. I år får de något som vi hoppas  kan roa dem fram till Kalle Anka och Co klockan 15 😉

♥ ♥ ♥

Jag tänke ge er, mina besökare,  en egen ”paket-jakt” fast i form av ett par besök  i min blogg och för att göra det lite mer spännande har jag gömt en eller flera bokstäver i varje inlägg som bildar ett ord – vilket?…det får du gärna skriva i en kommentar 😉

Klicka på länkarna och leta efter bokstäver som har en annan färg – lycka till!

Ledtråd 1

Ledtråd 2

Ledtråd 3

Ledtråd 4

♥ ♥ ♥

Nu återstår bara för mig att önska er alla en riktigt  GOD JUL

Jag hoppas ni alla får en bra dag med när och kära och att ni får just det ni önskade er i julklapp förståss 😀

♥ ♥ ♥´JuleKraaam C  ♥ ♥ ♥

4 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort

4 responses to “Ääntligen Julafton!!

  1. Får fundera lite på vad det blir för ord 🙂
    Vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg!
    Jag önskar dig en riktig God Jul

    Kraaaaam Anneli

  2. Nu har jag löst det 🙂
    Julgodis …

    Kraaaaaaaaaaam Anneli

  3. |Linda|

    Jag fick samma svar som Anneli:
    Julgodis!

    Och god jul på dig!!! 🙂

  4. Eva

    God fortsättning….. var ju tvungen att hoppa runt och hitta lösningen som jag gissar blir JULGODIS.
    Många kramar från mig

Kommentera

