Julkort 10

Hej och hallååj!

Här kommer ännu ett julkort 😀

Redan när jag gjorde min TH-inspirerade Tag visste jag att jag ville använda den som ett motiv på ett av mina julkort…därimot hade jag inte tänkt ut hur kortet skulle se ut. Hittade två mönsterpapper som jag fick med i förra årets julkortskit (tror de är Inkido papper) En bit blå-turkås nätband för att fånga upp färgen i Tagen.

En närbild på Tagen och de röda blommorna från You Do som jag vikt på mitten och satt fast med en häftklammer som jag döljt bakom den mindre blommorna med en smycksdel+silvrig minibrads. Vill du veta hur jag gjorde min Tag kan du läsa det HÄR.

♥ ♥ ♥

Jul jul stråålande juul….
Kraaam C 

 

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

One response to “Julkort 10

  1. Superfint kort. Du är så duktig.. Och ljusblått ”nät” innan jag hade vågat men på ditt kort fungerar det juh super….

Kommentera

