Fjärde advent

Tiingeliing!

Nu är det inte låångt till julafton (yeeaa). Idag tänder vi 4:e ljuset i advents ljusstaken. Trååkigt nog är det inte jullov i morgon (två dagar kvar) så jag och tjejerna får vänta ett par dagar till innan vi får soova länge och bara ta dagen som den kommer (läääntar!)

♥ ♥ ♥

I helgen har maken och barnen gjort julgodis såå att vi har något gott och smaska på när vi ska titta på Kalle Anka och Co på julafton. I vår familj gäller det att vänta in i det sista med att göra julgodis för annars tar det slut innan julafton 😉

♥ ♥ ♥

När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran
och alla barnen räknar var dag till doppare dán

Nu räknar jag med dagarna…fast till jullovet 😉
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

One response to “Fjärde advent

  1. Jag önskar att jag också hade jullov, men så väl är det inte, hihi.
    Hoppas ni får en skön adventsdag. Själv ska jag ut i snön och åka. Inte alls kul enligt min åsikt.
    Kram Elzie

Kommentera

