Julfint i pysselrummet…??

Hej hej!!

Idag tänkte  jag visa er hur julfint jag fått det i mitt pysselrum med en ny sydd julgardin, tomtar och ljusstake i fönstret men som vanligt blev inte livet riktigt som jag tänkt mig. Än en gång blossade min utmattning upp så jag fick välja mellan att få klart i tv-rummet (där vi ska fira jul) eller få fint mitt pysselrum och då var det inte såå svårt att välja…. 😀

♥ ♥ ♥

 Rummet är städat och mina pysselsaker har fått flytta in (så jag slipper ha dem i tv-rummet).  

Lite julfint ville jag allt ha i mitt pysselrum 😉

♥ ♥ ♥

Idag roar jag mig med att julpynta klart i huset, göra klart lite saker som jag ska fota och få in i bloggen till nästa vecka och i kväll ska jag sitta med juklapparna (tror jag) för nuu är det inte såå många dagar kvar…panik!?! 😀

Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort

2 responses to “Julfint i pysselrummet…??

  1. Så fint du kommer få i ditt pysselrum, ser fram imot se när du har fått upp allt. Så mycket underbara kort du har gjort sen jag var besökte din blogg sist.

    Önskar dig en skön helg
    Kraaaaaaaaaam Anneli

  2. fniss Ja men otroligt fint och väl inrett måste jag få säga att ditt pysselrum är, speciellt gillar jag de varma juliga gardinerna 😉

    Oj förlåt 😛

    Men det blev säkert fint i vardagsrummet!!!

Kommentera

