Julkort 5

Hej och hallåå!

Klämmer in ännu ett julkort här i min adventskalender (de hade jag för en gång skull gjort klart redan i början av nov = kryss i taket! 😀 )
Just det här kommer och landa hemma hos min mormor…

Mönsterpapper och tag är från Pion Designs – väntan på tomten papperna.
Stämpelmotiv: en ”gammal” hÄngel (för jag gillar dem bättre än de nya)
Texten är gjord med magnetstämplar (som jag kom över i sommras)
Rutigt band, röda blommor (You Do), utstansade grenar med fermstans, guld brad + smyckesdel

♥ ♥ ♥


Såå var vi en dag närmare julafton 😉
Kraaam C

1 kommentar

Filed under Julpyssel och julkort

One response to “Julkort 5

  1. |Linda|

    Så fint julkort du har gjort! 🙂 Det är verkligen ett rent nöje att titta på dem.

Kommentera

