Julkort 3

Hej hej!!

Idag bjuder jag på… ett julkort men ett som ni inte sett förut 😀

♥ ♥ ♥

Jag har gjort ännu ett snabbscrappat kort fast den här gången har jag grävt lite i min egna pappersamling – köpte det här pappret på rea såå jag har ingen aning om var det kommer ifrån 😉 Vykortet är ifrån Pion Design. Övrigt på kortet: Rödrutigt band, grovt snöre, röd blomma (you do), plast stjärna (som suttit på en ståltrådsdekoration), vit fransgarn och gröna häftklamrar som jag köpt på Panduro.

♥ ♥ ♥

Pyssla och myys!
Kraaam C

2 kommentarer

Filed under Julpyssel och julkort

2 responses to “Julkort 3

  1. |Linda|

    wow vad du har legat i på senaste! Så mycket vackert!

  2. Så underbart julkort!
    Du har fått något av mig… gå in på min sida så ser du vad det är 🙂

    Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

